INCREDIBIL,CORCODEL IMPIEDICA ASFALTAREA PE VALEA NEHOIULUI!

Am trait sa o vedem si pe asta!Astazi de dimineata firma care a castigat licitatia pentru asfaltara drumului de pe Valea Nehoiului ,a fost impiedicata de oamenii lui Corcodel sa inceapa lucrarile."AM VAZUT MULTE LA VIATA MEA, DAR CE AM VAZUT AICI , NU AM MAI VAZUT NICIUNDE "spunea un muncitor siderat de cele ce vedea.Dna Cojocaru si trupa de corcodei,
au impiedicat inceperea lucrarilor, si au aruncat tot felul de amenintari la adresa noastra, si a oamenilor nostrii.Seara de seara fac parada aratandu-si forta, rupand afise si banere care promoveaza candidatii nostrii.Sunt curios sa vad  ce o sa-mi mai scrie septicii de pe acest blog!VOTATI CORCODEL! .DM.

Comentarii

  1. Și pana la urma cum au reusit sa opreasca lucrarile pentru asfaltare? ;-(

    RăspundețiȘtergere
  2. Vrem dovezi, domnu' Muzgoci!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apreciez gestul dnului Lungu Florin. Asta demonstreaza potentialul organizatoric si financiar al dansului. Pacat ca un astfel de proiect atat de util Vaii Nehoiului este impedicat sa fie pus imediat in practica. Din pacate astfel de mojicii nu fac decat sa ne adanceasca tot mai mult in mocirla din care abia mai putem respira. Indemn nehoienii sa voteze cu cel care cred ei ca le reprezinta cel mai bine interesele si sa nu uite ca noi nu suntem animale electorale. Frica si lipsa respectului de sine nu trebuie sa ne defineasca atunci cand putem sa ne alegem destinul acestei vaii pentru urmatorii 4 ani. Alegeti cu INTELEPCIUNE!

    RăspundețiȘtergere
  4. TRUPA DE CORCODEI:)):)):)):))Nici sa se putea un nume mai potrivit,Deci pana la urma sa mai asfalteaza pe Valea Nehoiului sau domnul primar si-a dus planul la bun sfarsit si a reusit sa opreasca lucrarile?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da se asfalteaza,numai ca oamenii trebuie sa ia atitudine, in fond gestul primarului este strigator la cer, este de o marlanie ce nu a mai vazut intreg judetul Buzau.Individul asta trebuie sa plece.Imi reprosa cineva (evident un corcodependent)ca am varsat venin pe acest blog, dar individul nu vede sau nu vrea sa vada,ca apara un escroc.Am muncit ca sa demonstram ca putem face,ne-am pus in joc toate energiile ca sa putem duce la bun sfarsit acest proiect iar acum incearca sa-l zadarniceasca unul care NU ARE, SI NICI NU A AVUT INTENTIA SA ASFALTEZE ACEST DRUM iar numele lui este Corcodel.Inca de anul trecut a incercat sa puna bete in roate iar acum il apuca disperarea. Singura lui realizare este un magazin de bijuterii, si o vila al carui gard face cat trei apartamente nesimtite -ATAT.
    SAPTAMANA VIITOARE SE ASFALTEAZA. Scepticului ii spun ca daca ar vrea dovezi, ar trebui doar sa mearga intr-o plimbare pe Valea Nehoiului, pentru ca eu nu pot sa aduc buldozerele aici.In orice caz ce se pune pe V.Nehoiului este asfalt si nu imitatie, ca cea de pe tronsonul Primarie-SPITAL. Nu-i poti cere omului sa se priceapa ,ca doar el a lucrat 20 de ani cu...bolovani nu cu asfalt. Noua mea experienta m-a facut sa vad fetele hidoase ale multor indivizi, care trebuiesc nimiciti, politic evident.Doru M .

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici ati spus doar partea dumneavoastra de adevar? Nu imi spuneti voi mie ca vreti ca domnul Lungu sa ajunga primar ca sa apere interesele noastre. In fond toti sunteti la fel, trageti pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce parte de adevar!?Ce este asa de greu sa pricepeti!?Albul este alb,negru este negru ,iar lui Corcodel nu-i place ca cineva si face ce spune.Lui ii este de folos sa se afirme astfel de lucruri.Am vazut ca oamenii se exprima la modul "dar ceilalti nu vin doar cu promisiuni?"etc.Lungu nu are de ales,Lungu nu are inchegata o mafie in jurul lui, si va rog sa nu-l lasati sa si-o faca dupa al doilea mandat,nu-l lasati sa stea si el 20 de ani la primarie,pentru ca probabil si el va ajunge un monstru ca cel de care vorbim.L-ati ales pe Corcodel nu l-ati promovat printr-un examen.Noi nu vrem nimic altceva de cat atunci cand ma voi duce la primarie sa fiu respectat pentru taxele pe care le platesc si sa nu fiu persiflat de orice....Am fost zilele trecute sa-mi platesc o taxa ,si m-au obligat intr-un mod ORDINAR sa le platesc pe toate in avans ,santajandu-ma.NU MAI VREAU ASTA SI IN MOD NORMAL NICI D-VOASTRA.DM

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări