Ce spune alegatorul cand vede slugile la treaba? Aflati aici:


  • " Buna Proiect Nehoiu
  • X sunt. Acum 30 min am ramas uimit. Treceam prin fata caminului cultural de pe Valea Nehoiasului si am vazut oamenii  lui Corcodel cum au rupt toate afisele electorale de la panoul din fata caminului. L-au lasat numai pe Corco. Imi venea sa crap cand i-am vazut cum l au rupt pe Lungu, pe Stoichita, Preda etc. Spuneau: "Da-i dracu de ... sa ramana tot sefu primar!,,
  • M am luat de ei ca de ce le rup si mi-au raspuns ,, Da-i in ... mea de prosti ca tot sefu iese. ,,
  • Are la 4 adunare mare la camin. Imi vine sa vars cum am ajuns in orasul in care m-am nascut, unde au trait bunicii mei si unde a ajuns sa conduca un coate goale de ..."

    * Am cenzurat anumite cuvinte pentru a nu dezvalui mizeriile la care se preteaza cativa dintre concetatenii nostri care din ura se preteaza la astfel de gesturi. 

    ECHIPA PSD NEHOIU NU VA RUPE AFISELE CELORLATI CONTRACANDIDATI. ACELE AFISE SUNT BANI. IAR IN AFISELE PNL SUNT BANII DVS! MACAR DIN RESPECT FATA DE DVS!




    Fiecare afis rupt reprezinta bani aruncati pe fereastra. Fiecare afis pe care dl primar il pune pe un gard ESTE PLATIT DIN BANII DVS. Afisele noastre sunt din fondul de campanie adica din banii nostri. Ale lui Corcodel le platiti voi!!! Respectati-va banii. 
    Nu rupeti afisele electorale! Este un  gest dezgustator pe care il fac doar oamenii fara pic de moralitate. Am observat ca de fiecare data cand public un astfel de material critic, primesc in casuta de mesaje o multime de injuraturi. Asa fac marlanii cand se simt atinsi. Injurati-ma. Lasati-l pe Gargantua sa iasa in voi. Infruptati-va din ciolan. Pupati-l pe "SEFU" si rupeti afise. Puneti-l langa icoana pe Corcodel! Ma intreb ce castigati? 
    Prostul este prost tocmai pentru ca nu are personalitate. Daca te mangaie Corcodel pe cap si te felicita ca ai rupt un afis te simti mai bine? Eh! Ascundeti-va gherutele cand va intalniti cu echipa PSD si nu mai zambiti pervers ca nu va dam nimic. Vi se vede aracetul de sub unghii slugilor! 

Comentarii

  1. Fratilor, ati incurcat Iasul cu Nehoiu? HALAL!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va doresc multa energie si putere de munca ca sa va continuati munca ca si pana acum. Schimbarile de mentalitate nu vor veni peste noapte, dar cred ca inca sunt posibile.Acesti caini turbati , scapati din lant,muşcă pe toată lumea.Dar va veni vremea cand vor musca si mana care i a hranit.Corcodel a devenit un fel de ciobanas cu 300 de oi pe care le mana din 96.E timpul sa ne ,,luam la bătaie,, cu gorilele ciobanului.E timpul sa ne punem intrebareaa: Cine a distrus orasul de s a ales praful de el ?Noi tinerii suntem o generatie de sacrificiu.Corcodel nu ne a oferit nimic bun de cand s a instalat pe scaunul de primar.Ar trebui ca in al 12 lea ceas sa ne desteptam si sa alegem ptr binele nostru, sa ne convingem batranii ca este vremea ca parintii sa asculte de copii.

    RAZVRATITA

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări