Rabdarea are limite ! Nesimtirea este fara margini !

                       
Stau si ma gandesc totusi unde se doreste sa se ajunga cu tara asta.Tu nu poti lucra,pentru ca nu ai cu cine !Statul te jupoaie si arunca cu nonsalanta bani pe nemunca,bani pentru pensii speciale,bani pentru bugetari,facilitati peste facilitati,iar pe litoral s-a anuntat ca lipsesc pentru vacanta de  1 mai, mai mult de jumatate din cei care ar trebui sa ne serveasca.Inca un an in care infrastructura nationala, mareste puternic decalajul dintre noi si tarile civilizate.Atunci cand le convin, mai marii tarii, dau exemple din lumea occidentala la care ne raportam tot timpul,dar uita sa dea si exemple la care ai nostrii sunt repetenti.Politicienii polonezi, din solidaritate cu poporul pe care-l reprezinta, si-au redus salariile cu 20%.Tot din solidaritate ai nostrii si-au marit veniturile si si-au "tras" pensii"speciale.Daca mediul privat, nu este ajutat sa se dezvolte, vom fi condamnati la saracie zeci si zeci de ani de acum incolo.Chiar si generatia copiilor nostrii,va plange tot dupa salarii si pensii,ca si generatia de astazi.Am vazut o rostogolire otravita si manipulatoare, cum 7 milioane de romani au votat caderea pe bune a unui fost presedinte ,dar uita sa spuna ca 9 milioane de romani, au votat un parlament cu pana 300 de parlamentari.Halal solidaritate ,patriotilor ce sunteti!

Comentarii

  1. Începi sa te maturizezi Muzgoci.Asta e un lucru bun.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ți-am spus odata ca trebuie sa te scuturi si sa fugi.Sa-i vezi pe astia cum vor fugi ca șobolani.Dincolo aveai oameni,aici te vând astia pentru o bere.Sau mizezi pe sprijinul lui Milea ....ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  3. Sava spun ceva; dai cu tunul sa mai gasesti un prost, toti sunt destepti acum!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cineva este suparat pe colegii mei,dar nu-mi spune cum oare si eu,alături de ei “i-am destabilizat”familia .Cine știe,poate i-am pricinuit o supărare fara sa stiu!Reveniti!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam comentariile dumneavoastra chiar aici!

Cele mai populare postări